Mycket har hänt på sistone. Väldigt mycket.
Jag har blivit sämre, mycket sämre de senaste månaderna.
Det har tagit hårt både fysiskt & psykiskt.

Nu står jag på väntelista för operation den 10 April.
Men det kan bli imorgon också, den kan bli av när som eftersom jag står på Stand by listan.
Mina värden har försämrats den senaste veckan & det har tagit hårt på krafterna.

Dock så försöker jag hålla energin & humöret på topp.
Jag har satt ett datum för min framtid, för min Nya framtid.

Nu är jag fast besluten att genomföra många stora förändringar i mitt liv.
Jag ska ge mig själv en Ny start, en Ny tid går mig till mötes.

Hur min framtid ser ut efter operationen vet jag inte eftersom den klassas som väldigt riskfylld & risken för stora komplikationer är stora.

Dock kommer jag inte att orka eller kunna hålla på med mina älskade hundar i samma utsträckning mera.
Det har gjort mig ledsen & det har varit ett svårt beslut.
Men nödvändigt...........

Vid min sida har jag hittat en alldeles underbar man, en fantastisk karl som stöttar & ger mig styrka & energi.
Hur det hela gick till vet jag inte, helt ärligt så vet jag inte vad som hände.

Det bara Hände. En dag stod han bara där.
Han raserade mina murar, han fick mig på fall.
Eller ärligt talat, han sparkade undan benen på mig & fick mig hopplöst kär & totalt brutalt förälskad.

Idag är det 4 veckor sen han kom in i mitt liv.
Jag har haft 4 himlastormande & fantastiska veckor som gett mig styrka & energi.

I Torsdags förra veckan kom nästa totala överrumplande överraskning.
Blev bjuden på hockey av en tjejkompis (Trodde jag).
I själva verket blev jag utlurad till arenan av min kompis Johanna.

Men det var Mats Lusth som bjöd på middag & dryck i resturangen samt matchbiljetter.
OJ, så glad & rörd & överraskad jag blev.
Mats är en god fin vän till mig. Finare vän & människa än Mats får man leta efter.
Jag är så Glad över att ha fått förmånen att lära känna honom.

Tusen Tack för denna kväll Mats & tusen tack till dig min fina vän Johanna för att du gjorde denna kväll möjlig för mig. All min Kärlek till er två. <3

Innan matchen höll han ett fint tal för mig inne i Resturangen bland alla gäster.
Den handlade om matcher & fajter
Han hade sin match i Torsdags som dom måste vinna.Och som dom vann......
Jag har min match den 10 April, och den ska JAG vinna.

Kan inte med ord beskriva hur rörd jag blev, jag fick gå ut ur resturangen för att låta tårarna komma.
Dina ord betydde mer än du kan ana för mig Mats.

Tack....Tack!

På Torsdag är det hemma match igen.
Och den ska jag gå på....Vi ses där. :-)

Hoppas jag kan det, för den vill jag inte missa.

Det var lite från mig, återkommer snart igen med fler inlägg.
 
 
 

Peace and Love till er alla. <3




Kommentera

Publiceras ej