Sitter & tänker igenom allt som hänt. Försöker få grepp om allt.
Detta är så Stort för mig, med all denna generositet.


Hade ett samtal med Jörgen på Mammut Hund & Katt i Lund idag.
Han föreslog att jag ska ta kontakt med Öresundskliniken & Dragan angående Beck.

För Dragan är visst Ortoped & enormt duktig på leder & höftskador.
Enligt Jörgen kunde man operera bort höftkulan (Tror jag han sa) & bygga upp höften med bara muskler.
Och att Dragan var en jäkel på ortopediska skador, han föresllog att man kanske skulle ta en skallröntgen på Beck så han inte hade något trasigt ben i nacken/skallen.
 
Usch! Ja eller Nej. Göra eller inte Göra.
Det är frågan.

Hur skulle ni andra ha gjort?
Vilken klinik tycker ni i skåne är bäst? Kan ni rekomendera Dragan & Öresundskliniken?

Jag har ingen aning & vet varken ut eller in just nu känner jag!
 
 
Tar tacksamt emt råd, tips & funderingar från er andra.
 
 
 
Såhär vill jag ha Beck i sommar.
Springades & lekandes med sna kompisar.
 
<3


Love
Anki.
<3

3 kommentarer

Anonym

11 Jan 2014 01:20

Haga veterinär hade jag gått till

Svar: Vi går redan ut på Haga. :-)Dom är super där också. :-)
Anki

Eva Wallberg

11 Jan 2014 10:39

Om Beck hade varit min hund hade jag kört honom till Kerstin på Prima Liv i Löddeköpinge. Henne är det världsklass på!! Jag hade inte gått till Dragan...
Kram på dej och flocken <3

Svar: Tack fina Eva, Gabrielle sa detsamma. Så då får det bli Kerstin i Lödde. :-)Kramis till dig & flocken från oss alla. <3
Anki

Jessica

11 Jan 2014 18:00

Japp Kerstin på Prima Liv. Har henne att tacka för lyckade operationer på både Yrla & Spexa och kommer inte gå nån annanstans så länge hon är verksam.

Svar: Tack Jessica. Då blir det Kerstin & Prima Liv.Tusen tack för din rekommendation.

Kram Anki.
Anki

Kommentera

Publiceras ej