Ja det kan jag skriva under på att det gör.

Sverige har en massa Änglar - Hjältar - Guldmänniskor.
Helt fantastiskt va fina människor det finns.
Sitter faktiskt med tårar här. Tårar av tacksamhet & Lycka.

Över allt det vi blir hjälpt med.
Tankar, oerhört varma fina ord, människor som av djupet av sitt hjärta på ett eller annat sätt visar sitt engagemang.
Gåvor, bidrag, erbjuder sin kunskap gratis, erbjuder Beck en fristad på Pensionat Gratis.

Nu är det en Fantastiskt Underbar människa som heter Gun som skänker Beck ett 
BackOnTrack Ryggbälte till hans skadade Rygg.
Då jag inte vet om det är Ok att skriva ut hela hennes namn så får ni hålla tillgodo med förnamnet. :-)
 
 
 

Ps: Ingen aning varför bilden blev så liten. *Ler*

Mina nära & kära uppe i Sveg ringer & vill att vi kommer hem ett par veckor så både jag & Beck kan vila upp oss. Komma hem till skogen, naturen & lugnet.

Kan jag så gör jag det. 
 
Så till er alla som berör & hjälper mig & Beck i vår kamp att få Beck tillbaka på banan igen.
Ni kommer till himmelen med guldpass när den dagen kommer. Var så säker!!


 
 
Den som säger att Djur inte har Känslor.
Kolla in bilden, den ljudlösa kommunikationen mellan 2 bästa vänner..

Morris är äkta bekymrad över sin vän Beck

Denna bilden togs kort tid efter olyckan när Beck var som allra sämst.
Den här bilden får mitt hjärta att blöda av ömhet & värme.

Gud som jag Älskar mina hundar.
 
<3

1 kommentarer

Ellinor Pettersson

06 Jan 2014 13:46

Lider så med Er :'(
Det som Beck råkat ut för är fruktansvärt och drabbar hela familjen på ett eller annat sätt.
Du är duktig på att skriva så dina tankar borde utmynna i en bok.
Kram till Dig och Dina fina Hundar <3

Svar: Tack Snälla Ellinor för dina fina rader. Blir så varm & rörd av det du skriver. :-)Varma kramar Anki
Anki

Kommentera

Publiceras ej