Som har hört av sig & fortsätter höra av sig.
Underbart - Omvälvande - Rörande - Hedersvärt..........
Ja, jag kan fortsätta i all oändlighet & skriva ner allt jag tycker/känner.
Men kan ändå inte sätta ord som beskriver känslan.

Till er ALLA. Gud så sjukt underbara ni är.
Och då menar jag verkligen till er alla som på ett eller annat sätt bidrar med hjälp till min Beck.

Jag har ännu inte hunnit med att besvara alla mail, sms, telefonsamtal.
Framförallt mejlen ligger jag kraftigt efter med, via messenger på facebook då främst.
Jag har inte hunnit, men ni alla ska veta att jag inte struntar i någon eller någons mejl.
Har läst en del utan att ha kunnat sitta ner & svara. En del har jag läst & svarat på.
Ska prova sätta mig ner under kvällen & gå igenom samt svara alla i mån av tid.

Många förslag på läkemedel samt många många namnförslag på personer som skulle kunna vara till hjälp har det droppat in. WAO....

Hundarna tar det mesta med ro. Skönt det....
När jag sitter här & skriver så fylls jag av enorm lycka & kärlek överför mina hundar.
Älskar dom så ofantligt mycket & högt. Vilkorslöst.

Med ett leende tänker jag att mitt i all bedrövelse med Beck så är han i starkt behov av psykolog/expert/kunnig hjälp för att ha en chans att komma tillbaka. Men de andra 2 är också i behov av någon form av hjälp!

Jola skulle skarpt vara hjälpt av en fettkonsult alternativt medlemskap hos viktväktarna.
Äter Allt, struntar i de andra 2 om dom får nått. Bara hon får så.
Konstant på jakt efter att sno mat, all mat, allt godis, allt ätbart.

Morris skulle behöva gå i sexterapi för att dämpa sina lustar med Lejonet.
Att älska 24/7 måste vara slitsamt. Tycker jag. Tror jag!

3 personligheter 3 individer 3 fantastiska schäferhundar.
Som jag avgudar/dyrkar marken dessa fina hundar går på!

Nu kommer mycket tid att läggas på Beck, men givetvis ska de andra också få sin beskärda del av träning & aktivitet.

För er som vill & har facebook så kan ni följa Beck inne på facebook i hans egna grupp som finaste Eva wallberg har ordnat, 

https://www.facebook.com/groups/643425532366619/


Klicka på länken & gå med.
Mitt syfte från början var att få ut detta som hänt oss, framförallt Beck då.
Jag vill fortfarande få ut detta i Media.

Något måste ske & det NU!
Inga fler hundar eller djur ska drabbas av detta.
För det är ett Helvete milt sagt att leva mitt uppi.

Vardagen med Beck är inte okomplicerad.
Och då pratar vi inte att han bara är berörd av skott & reagerar vid smällare/pang pang ljud.
Utan vi pratar om en fruktansvärt skotträdd hund som befinner sig i flyktläge för allt som kan likna, sammanliknas med eller som rent ut sagt är skott, smällare & pang ljud!

Det är hemskt att se hans nedfall här.
Beck är en ängel i Schäferförpackning. 
Cool Lugn Fin Rolig kille, det kan alla som träffat & lärt känna Beck intyga.

Han är speciell & han är värd varenda svettdroppe & ansträgning att kämpa för!!

Idag på promenaden blev han återigen rädd för något "Ljud"
Han försökte fly, jag höll hårt i kopplet & lät honom inte fly i vild panik,
då stannade han & "Stängde av".




Sverige måste vakna nu!
Det är INTE OK med allt detta skjutande.
 
 
Många varma kramar & Kärlek till er alla som hjälper mig i min kamp med min hund Beck.
Nu vet jag vilka som är ens riktiga vänner.

All Kärlek till er alla.
 
<3

Kommentera

Publiceras ej