Och Nyår närmar sig med stormsteg.
Även om det bara är jag & hundarna i Nyår så ser jag fram emot det.
Så Lugnt & skönt det ska bli, inga måsten utan bara vara. Underbart!

Filar lite på året som gått & på min krönika. Hmm, den blir svår känner jag spontant.
Pratade med redaktören nyss, den andra jag skickade in var för kort & han ville ha mer.

Ok, det är här jag har haft problem, Att begränsa mig i mitt skrivande.
Så nu kanske nästa blir för lång??
Äsch, det ger sig. Matrial att skriva med har jag. Hundarna!
Gäller att se det komiska i vardagen & att vara självironisk så kommer det andra av sig självt.

Ska lista årets bästa & värsta, händelser jag minns, vänner som kom & gick.
Har bestämt mig för att gräva ner allt gammalt groll.

Nytt År Nya händelser Nya minnen.... Ja in med allt nytt.
Inga gamla förtret följer med in i det nya året. Inte värt det.

Så nu ska jag inta lite käk, fila lite på krönikan, köra ut en sväng med hundarna.

På återseende sen ikväll alla underbara läsare. <3


Love
Anki & Schäferligan
 
 
 
 
Min Fina Beck. <3

2 kommentarer

Mikael

04 Jan 2014 02:17

Tror absolut inte du har några problem med att fylla den krönikan som du fila på.Du har massvis med material och jag tror du med lätthet kan skriva ett på böcker om du vill.
P.s Fin bild på Beck!

Mikael

04 Jan 2014 02:17

Tror absolut inte du har några problem med att fylla den krönikan som du fila på.Du har massvis med material och jag tror du med lätthet kan skriva ett på böcker om du vill.
P.s Fin bild på Beck!

Svar: Nja, lite torka har jag haft nu. Men jag kommer i form igen snart. :-)Kram Kram.
Anki

Kommentera

Publiceras ej