Måndag & ny vecka med nya oskrivna blad. Och jag är fortfarande helt tom inombords känns det som.
Jag trodde aldrig aldrig i min enfald att det skulle bli så stort kring Beck & kring mig också för den delen.

Jag är INTE otacksam, tvärtom. Väldigt Tacksam för all hjälp med Beck & med all uppmärksamhet kring Beck.
Men detta har en annan sida också!

Det blev för mycket för mig & allt kom över mig Igen. Och med en kraft jag inte var beredd på.
Jag har fått sömnproblem, mardrömmar & ångest som följd. Går med en konstant trötthet i kroppen.
Har lätt till gråt. Stänger "In mig" i mig själv.

Allt för att Orka ta detta En gång till, idag, imorgon i övermorgon.... etc......
Kan inte beskriv känslan riktigt. Känner mig ensam, fast jag inte är ensam, känner mig ledsen, rädd, orolig.
All den rädsla & sorg som jag "gömt" undan sen den här dagen kom upp Nu med förnyad kraft.
Jag hade satt "locket på" & gick vidare. Tyckte att jag hade klarat detta bra Psykiskt,

Så fel jag har haft, jag har inte klarat detta bra. Jag har bara stängt av.
Nu kommer det ikapp mig & nu befinner jag mig i bearbetningsfasen...

Jobbiga känslor. Måste ta tag i proffesionell hjälp. Jag reder inte detta själv känner jag.

Vad ska hända next? Vad sker det nästa gång?
Och sen detta med att få ut det i Media, Ja det vore bra Ut med det.
Men det finns en annan aspekt i det hela också.

Jag Bor Här, Jag Bor bland dessa Gäng, Jag Bor på Brottsplatsen.
Jag vill inte vara en måltavla för dom senare eftersom allt dammas av & rivs upp till ytan Igen.
Jag har nog med att fokusera & få ihop vardagen med mina hundar & min son.

Jag har fullt upp med att fokusera all hjälp & energi på Beck.
Dessa gäng har sitt revir, dom skräms inte av något. Dom regerar Här.

Jag tror inte media är rätt väg att gå.
Detta ska upp på politikernas Bord, Det Måste se en ändring i lagstadgan.
Omedelbart & med en rejäll kännbar ändring.

Jag vill att all fokus ska ske fortsättningvis på Beck & Becks långa väg tillbaka till ett Normalt liv igen.
Så jag kommer iallafall att lägga all min krut där, tillsammans med alla er andra & med all er hjälp & stöd
så kommer jag att orka & Beck kommer att få den bästa tänkbara Hjälp.



Tack Vare ALLA ER Änglar i detta avlånga land!!


När Dagen D kommer & jag kan gottgöra er alla så är jag den första att göra det.
 

Hoppas Ingen tar illa vid sig av vad jag skrev, det är inte min mening med detta,
Ville bara förmedla Hur jag mår, Just Nu mitt uppi allt detta.
 
 
Nu ska jag gå & hämta Beck´s BackOnTrack Ryggbälte som har kommit.
 
 
Kärlek till er alla & envar.

Anki
 

Kommentera

Publiceras ej